Telefonické objednávky pondělí – pátek, 9 – 17 hod. tel. 734 751 677

JFK 14 - Prokletí legendy - Hra gentlemanů, Žamboch Miroslav

Žamboch Miroslav: Agent JFK 14 - Prokletí legendy - Hra gentlemanů
Žamboch Miroslav: Agent JFK 14 - Prokletí legendy - Hra gentlemanů
Žamboch Miroslav: Agent JFK 14 - Prokletí legendy - Hra gentlemanů
Žamboch Miroslav: Agent JFK 14 - Prokletí legendy - Hra gentlemanů
Žamboch Miroslav: Agent JFK 14 - Prokletí legendy - Hra gentlemanů
Název:   JFK 14 - Prokletí legendy - Hra gentlemanů
Autor:   Žamboch Miroslav
Žánr:   scifi / fantasy
Série:   JFK (14)
Počet stran:   192
Provedení:   brož
Nakladatelství:   Triton + EF
Autor obálky:   Marek Hlavatý
ISBN:   978-80-7387-048-5

Běžná cena:   139 Kč
Naše cena:   125 Kč
Sleva:   14 Kč, 10%

skladem - odešleme ihned

Vložit do pytle na zboží  Koupit
Anotace:

Čtyři sta tisíc válečných lodí na hranicích Sluneční soustavy. Zbraně, které mohou rozvrátit celé vesmíry, zmizelá agentka Stellarová. Robotičtí assasini. JFK už by byl mrtev, kdyby – kdyby mu nepomohl někdo, kdo zabijácké stroje nemá, ale opravdu nemá, rád. Frank Boorman a John Francis Kovář proti technologickým gildám a korporacím. Dva ranaři proti emisarům největšího čaroděje všech dob. * Svůj svět si musíme zasloužit!



Diskuze ke knize

Kliknutím na název příspěvku se přesunete do diskuzního fóra.

Ad Prokletí legendy - Hra gentlemanů, Žamboch Miroslav
jindra_strelec - 17. 05. 2008 12:47

Ve středu dění je opět Jonh F. Kovář, který se stále nachází ve světě přeměněném na výkonou zbrojní továrnu. Jako výpomoc, a více než potřebná, se zde ocitá i jeho přítel - kyborg Frank Boormann. JFK stále pátrá po osudu agentky Stellarové, která se při Střihu reality proměnila v někoho jiného tak, jako všichni ostatní lidé a celá společnost. Důležitějším úkolem však pro agenta Kovářů rovnováhy zůstává odhalit tajemství Negace Maurbyho efektu. Vzhledem k tomu, že v této knize jde opět o osud celého metauniverza, je nabíledni, že JFK se nesmí ohlížet na osud jednotlivců ani jednoho jediného světa a pro dosažení svého cíle musí obětovat takřka vše. I proto pokračuje Prokletí legendy v krvavém nášupu stejně jako předchozí díl. Hutná dávka akce a soubojů s lidskými i nelidskými monstry.
JFK 14
BoB - 28. 11. 2008 03:48

JFK (s celou gildou BIOTECH) se stěhuje po vyhraném Klání (turnaj vojenských technologií) z orbitálního pásu na Zemi. Kosmický kluzák, který je veze právě vstupuje do atmosféry. John se rozhlíží po spolucestujících. Necestuje jako osobní tajemník Amélie von Techlowitz. Cestuje inkognito, aby unikl nechtěné pozornosti a mohl v klidu propašovat na Zemi sadu speciálně upravených virů pro genetické manipulace s klony společnosti. Trest smrti je dostatečným argumentem pro obavy z pašování podobných neřádstev. Všimne si, že mu věnují pozornost dva muži. Pojmenuje si je jako Laurela a Hardyho. Z hlášení pilota se mu zdá, že musí být ovlivněn nějakými omamnými látkami. Poté John zamíří na záchod. Laurel s Hardym jsou mu v patách. Ach jo. Na záchodě se připraví na nastávající střetnutí. Ještě stačí pomyslet, co by nadměrná střelba průrazným střelivem dokázala s kluzákem udělat, když cvakne klika a první z pronásledovatelů vstoupí dovnitř... Přesně v okamžiku, kdy skončil příběh Stín legendy začíná čtrnácté dobrodružství JFK. Tentokrát se již s oblíbeným agentem Johnem Francisem Kovářem opět shledáme a budeme pokračovat v pátrání po potvrzení existence Negace Maurbyho efektu, jehož platnost může znamenat nesnáze pro miliardy lidí v různých dimenzích. Agent Boorman, který se za Kovářem přesune je mu ve všem nápomocen, ale věnuje se převážně pátrání po časových posunech (střihy reality) a jejich příčinách. S tímto světem si totiž někdo pěkně hraje a nejspíše je to opět práce pána z Jestřábí Lhoty. Lord Xaverius Hawk je totiž jediný člověk, který disponuje silami natolik mocnými, aby to dokázal. Snaží se o vytvoření absolutně samostatného a nezávislého zbrojařského komplexu v rozsahu planetárního systému. Všichni lidé v něm jsou udržováni v přesvědčení, že již mnoho let vedou válku s agresivní mimozemskou rasou. Co ale X-Hawk hodlá s ohromnou flotilou válečných lodí dělat? Příklady, kdy se někdo snaží někým manipulovat či někoho ovládat ve svůj prospěch jsou dnes velice běžné. Pro názorné ukázky, kdy je celý národ dezinformováván a směrován určitým, pro manipulátora výhodným směrem, nemusíme chodit daleko. Ale aby se to dělo globálně, v rámci celého světa, to je nepředstavitelné. A právě to se děje v příběhu Prokletí legendy s podtitulem Hra gentlemanů. Samozřejmě, že Agentura nemůže něco takového (v tak obrovských rozměrech) nechat bez povšimnutí. Pokračování příběhu, kde se v supertechnickém světě společnosti zabývající se vojenským výzkumem a vývojem snaží zabezpečit nové zbraně, které mají být použity proti neexistujícímu nepříteli, vznáší řadu otázek. Je možné něco, co je globálně prezentováno jako pravda, odhalit jako lež? K tomu je zřejmě zapotřebí nestranného pohledu, kterého nikdo z „domácích“ očividně není schopen. Naštěstí je zde (alespoň ve světě JFK) Agentura, která dlí nad pořádkem a rovnováhou mezi světy. Čtenář může být s touto epizodou spokojen. Je příjemné pomyšlení, že naše oblíbené příběhy (až na nějakou tu výjimku) neztrácejí nic z dlouhodobě stanovené kvality. Snad se můžeme i do budoucna těšit na stejně poutavé příběhy, nepostrádající akci, vtip a jistou dávku originality.

Související zboží (výběr), stejný/á...

Zákazníci, kteří koupili tuto knihu, kupovali také... Stejná série
 125 Kč
 89 Kč
 89 Kč
 125 Kč
 125 Kč
 113 Kč
 134 Kč
 125 Kč
 80 Kč
 134 Kč
 206 Kč
 125 Kč