Telefonické objednávky pondělí – pátek, 9 – 17 hod. tel. 734 751 677
Vážení zákazníci, v nejbližších dnech bude provoz na našich pobočkách následující:
Arrakis Brno: 27.12. - 8.1. zavřeno, inventura
Matrix Ostrava: 27.12. - 6.1. zavřeno, inventura
Online objednávky s dopravou poštou/PPL budeme odesílat do 30.12. a pak od úterý 7.1.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na vaši návštěvu.

Nákup

Nákup probíha v několika krocích:

  1. Vložení do pytle. U každého zboží, které je možné objednat, je ikona pytle na zboží. Nachází se v seznamech zboží i v podrobném výpisu, kde je uveden i popis možnosti dodání (ihned, pokud je zboží skladem apod). Kliknutím na ikonu pytle se zboží do pytle vloží a při dalším procházení stránkou informuje o plném pytli informační pruh na vrcholu každé podstránky. V informačním pruhu je i odkaz na samotný pytel, po kliknutí na něj je možné zobrazit obsah pytle, změnit jej a zboží také objednat.
  2. Pytel. Pokud je v pytli zboží, po kliknutí na odkaz (viz výše) se zobrazí stránka se seznamem vybraného zboží (ekvivalent nákupního košíku v supermarketu). Zde máte možnost zboží z pytle vyřadit (kliknutím na ikonu koše), změnit počty kupovaného zboží a máte taky možnost zvolit způsob dodání a platby.

Při každé možnosti dodání a platby je uvedeno případné zvýšení ceny celkové objednávky – osobní převzetí na prodejně je samozřejmě zdarma, ale doručení poštou na dobírku už ne. Samozřejmé je ale také to, že od jisté výše objednávky je zdarma i dodání poštou a platba na dobírku. O tom všem vás bude stránka „pytle“ informovat, přepočítání skutečné sumy zboží včetně dodání je okamžité.

  1. Objednávka. Pokud nechcete přidávat do pytle další zboží, klikněte na odkaz „objednávkový formulář“ dole pod seznamem zboží. Zobrazí se formulář s údaji pro doručení. Pokud jste registrováni a přihlášeni, údaje jsou vyplněné. Samozřejmě je máte možnost také změnit – na adresu, kterou zadáte v objednávkovém formuláři, vám bude zboží doručeno. Když vyplníte údaje potřebné pro převzetí objednávaného zboží, klikněte na tlačítko „odeslat objednávku“.
  • Pokud nejste přihlášen, stránka vás bude pouze informovat o přijetí objednávky. V takovém případě, když potřebujete objednávku stornovat nebo změnit, kontaktujte nás.
  • V případé, že přihlášen jste, se objednávka od stisknutí tlačítka zaeviduje a stránka vás automaticky přesměruje do seznamu vašich objednávek. Zde uvidíte stav vaší objednávky (evidovaná) a pŕi každém dalším příchodu na tuto podstránku budete moct tento status průběžně sledovat. Objednávku můžete taky stornovat až do momentu, kdy je označená jako vyřízená.